Copywriting w PR

W programie:

1. Informacja prasowa – bez niej ani rusz

  • Jakich informacji oczekują media
  • „Pewniaki”, „być może” i „kosz”
  • Jak wykreować newsa

2. Sztuka pisania informacji

  • Żelazne zasady – język, styl, konstrukcja, długość itp.
  • Najczęstsze błędy – przegląd informacji prasowych
  • Strawa dla mediów – warsztaty

3. Na różną miarę

  • Media ogólnotematyczne i branżowe, ogólnopolskie i lokalne – jak pisać
  • Jak dogodzić różnym mediom – warsztaty

4. Webwriting – treści do sieci

  • Jak czytają internauci
  • Redagowanie treści do Internetu (portale, social media, strony www) – warsztaty
  • SEO PR – treści przyjazne wyszukiwarkom

5. Z duchem prawa

  • Na co uważać – prawne aspekty copywritingu i webwritingu
  • Autoryzacja i sprostowanie – praktyczne elementy Prawa prasowego

Szkolenie jednodniowe. Warsztaty, prezentacje interaktywne, case studies, dyskusje.