Praktyczne szkolenie o tym, jak zarządzać komunikacją w sytuacji kryzysowej, aby wyjść z niej obronną ręką. Jak przygotować się do potencjalnego kryzysu? Jak nie pogłębiać sytuacji kryzysowej na własne życzenie? Jak komunikować kryzys krok po kroku? Jak inni sobie radzili i nie radzili w kryzysie?
Zapraszamy specjalistów PR, marketingu, rzeczników prasowych oraz inne osoby, które zajmują się komunikacją w firmach, instytucjach i organizacjach.
» Duża dawka praktycznej wiedzy » Kameralna grupa » Program dostosowany do potrzeb uczestników » Indywidualne konsultacje » Wsparcie trenera po szkoleniu » Przyjazna atmosfera -:)
W programie:
1. Dmuchać na zimne
- Czym jest kryzys, a czym nie jest – dyskusja
- Jak przygotować firmę do potencjalnie grożących jej kryzysów
2. Krok po kroku
- Żelazne reguły postępowania w sytuacji kryzysowej
- Grzechy główne, czyli jak pogłębić kryzys na własne życzenie
3. Komunikacja w kryzysie
- Dekalog komunikacji kryzysowej
- Z kim komunikować się w kryzysie i jak to dobrze robić
- Narzędzia komunikacji kryzysowej
- Komunikacja z mediami – warsztaty
4. Kryzysy w social media
- Potencjalne zagrożenia
- Gdy mleko się wyleje – zasady działania
- Jak inni sobie radzili – case studies
5. Kryzysowe wzloty i upadki
- Jak niektórym udaje się wyjść z kryzysu obronną ręką
- Woda w ustach i kłamstwo na krótkich nogach – case studies
6. Uwaga, kryzys!
- Warsztaty
Szkolenie w centrum Łodzi.
W cenie: obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, indywidualne konsultacje.