Komunikacja kryzysowa

Praktyczne szkolenie o tym, jak zarządzać komunikacją w sytuacji kryzysowej, aby wyjść z niej obronną ręką. Jak przygotować się do potencjalnego kryzysu? Jak nie pogłębiać sytuacji kryzysowej na własne życzenie? Jak komunikować kryzys krok po kroku? Jak inni sobie radzili i nie radzili w kryzysie?

Zapraszamy specjalistów PR, marketingu, rzeczników prasowych oraz inne osoby, które zajmują się komunikacją w firmach, instytucjach i organizacjach.

» Duża dawka praktycznej wiedzy » Kameralna grupa » Program dostosowany do potrzeb uczestników » Indywidualne konsultacje » Wsparcie trenera po szkoleniu » Przyjazna atmosfera -:)

W programie:

1. Dmuchać na zimne

  • Czym jest kryzys, a czym nie jest – dyskusja
  • Jak przygotować firmę do potencjalnie grożących jej kryzysów

2. Krok po kroku

  • Żelazne reguły postępowania w sytuacji kryzysowej
  • Grzechy główne, czyli jak pogłębić kryzys na własne życzenie

3. Komunikacja w kryzysie

  • Dekalog komunikacji kryzysowej
  • Z kim komunikować się w kryzysie i jak to dobrze robić
  • Narzędzia komunikacji kryzysowej
  • Komunikacja z mediami – warsztaty

4. Kryzysy w social media

  • Potencjalne zagrożenia
  • Gdy mleko się wyleje – zasady działania
  • Jak inni sobie radzili – case studies

5. Kryzysowe wzloty i upadki

  • Jak niektórym udaje się wyjść z kryzysu obronną ręką
  • Woda w ustach i kłamstwo na krótkich nogach – case studies

6. Uwaga, kryzys!

  • Warsztaty

Szkolenie w centrum Łodzi.
W cenie: obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, indywidualne konsultacje.