Jak wykorzystać Facebooka w komunikacji i promocji firmy? Jak prowadzić fanpage, żeby fani lajkowali, komentowali i udostępniali? Jakich błędów unikać jak ognia? Jak sobie radzić z hejterami i krytyką? Jak organizować konkursy i wydarzenia? Jak korzystać z reklam, analizować statystyki, gasić pożary? O tym będzie to szkolenie. Zapraszamy m.in. specjalistów PR, promocji i marketingu, rzeczników prasowych, właścicieli firm.
W programie:
1. Wprowadzenie
- Przegląd i specyfika serwisów społecznościowych
- Użytkownicy social media w Polsce
2. Efektywny fanpage na Facebooku
- Bez strategii ani rusz
- Praktyczny przegląd narzędzi Facebooka
- Prowadzić fanpage – jak to łatwo powiedzieć. Zasady, przykłady i antyprzykłady
- Sposoby zdobywania fanów i budowy zaangażowania
- Hejterzy i krytykanci – jak sobie z nimi radzić
- Konkursy i wydarzenia w praktyce
- Nowości na Facebooku
3. Strawa dla Facebooka
- Jakie treści preferuje Facebook?
- Co to jest Edge Rank i jak wpływa na fanpage
- Jak pisać na fanpage’u – warsztaty
- 10 grzechów głównych fanpage’y
- Monitoring aktywności
4. Reklamy od podszewki
- Specyfika reklam na Facebooku
- Opcje płatności – jakie wybrać, żeby nie przepłacić
- Ads Manager vs. Power Editor
- Tworzenie reklam krok po kroku – warsztaty
5. Kryzysy na Facebooku
- Potencjalne zagrożenia
- Jak postępować w sytuacji kryzysowej
- Kryzysowe wzloty i upadki – case studies
6. Omówienie stron uczestników, pytania i odpowiedzi
» Zajęcia piątkowe odbywają się w godz. 10-17, sobotnie 10-13.30. Grupa do 12 osób.
» Warsztaty, prezentacje interaktywne, case studies, dyskusje, analiza stron uczestników.
» Koszt: szkolenie 7-godzinne 500 zł + VAT, 3,5-godzinne 250 zł + VAT. Wystawiamy faktury.
» W cenie: przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, indywidualne konsultacje, wsparcie trenera po szkoleniu.
Prowadząca Jolanta Bogdańska – szefowa agencji Abilita, 10 lat doświadczenia trenerskiego, ponad 300 przeprowadzonych szkoleń. Specjalizuje się w social media i media relations.