Facebook w praktyce

Jak wykorzystać Facebooka w komunikacji i promocji firmy? Jak prowadzić fanpage, żeby fani lajkowali, komentowali i udostępniali? Jakich błędów unikać jak ognia? Jak sobie radzić z hejterami i krytyką? Jak organizować konkursy i wydarzenia? Jak korzystać z reklam, analizować statystyki, gasić pożary? O tym będzie to szkolenie. Zapraszamy m.in. specjalistów PR, promocji i marketingu, rzeczników prasowych, właścicieli firm.

W programie:

1. Wprowadzenie

  • Przegląd i specyfika serwisów społecznościowych
  • Użytkownicy social media w Polsce

2. Efektywny fanpage na Facebooku

  • Bez strategii ani rusz
  • Praktyczny przegląd narzędzi Facebooka
  • Prowadzić fanpage – jak to łatwo powiedzieć.  Zasady, przykłady i antyprzykłady
  • Sposoby zdobywania fanów i budowy zaangażowania
  • Hejterzy i krytykanci – jak sobie z nimi radzić
  • Konkursy i wydarzenia w praktyce
  • Nowości na Facebooku

3. Strawa dla Facebooka

  • Jakie treści preferuje Facebook?
  • Co to jest Edge Rank i jak wpływa na fanpage
  • Jak pisać na fanpage’u – warsztaty
  • 10 grzechów głównych fanpage’y
  • Monitoring aktywności

4. Reklamy od podszewki

  • Specyfika reklam na Facebooku
  • Opcje płatności – jakie wybrać, żeby nie przepłacić
  • Ads Manager vs. Power Editor
  • Tworzenie reklam krok po kroku – warsztaty

5. Kryzysy na Facebooku

  • Potencjalne zagrożenia
  • Jak postępować w sytuacji kryzysowej
  • Kryzysowe wzloty i upadki – case studies

6. Omówienie stron uczestników, pytania i odpowiedzi

» Zajęcia piątkowe odbywają się w godz. 10-17, sobotnie 10-13.30. Grupa do 12 osób.
» Warsztaty, prezentacje interaktywne, case studies, dyskusje, analiza stron uczestników.
» Koszt: szkolenie 7-godzinne 500 zł + VAT, 3,5-godzinne 250 zł + VAT. Wystawiamy faktury.
» W cenie:  przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, indywidualne konsultacje, wsparcie trenera po szkoleniu.

Prowadząca Jolanta Bogdańska – szefowa agencji Abilita, 10 lat doświadczenia trenerskiego, ponad 300 przeprowadzonych szkoleń. Specjalizuje się w social media i media relations.