Komunikacja w sieci

Praktyczne szkolenie o komunikacji w internecie. Jak skutecznie działać w mediach społecznościowych? Jak prowadzić wirtualne biuro prasowe? Jaką strawę serwować mediom online? Jak inni to robią – dobrze i źle?

Zapraszamy specjalistów PR, marketingu, rzeczników prasowych oraz inne osoby, które zajmują się komunikacją w firmach, instytucjach i organizacjach.

» Duża dawka praktycznej wiedzy » Kameralna grupa » Program dostosowany do potrzeb uczestników » Indywidualne konsultacje » Wsparcie trenera po szkoleniu » Przyjazna atmosfera -:)

W programie:

1. Social media w praktyce

  • Gdzie i jak można zaistnieć
  • Co na topie, co w odwrocie
  • Facebook – jak prowadzić wzorowy fan page, możliwości i zakazy, co nowego
  • Blogi, mikroblogi, platformy video – czy i jak je ugryźć
  • Dobre i złe praktyki komunikacji w social media – case studies
  • Jak budować społeczności i zaangażowanie w social media

2. Strawa dla sieci

  • Jak pisać treści do internetu – warsztaty
  • Obraz wart tysiąca słów

3. SEO PR

  • Z czym to się je
  • Praktyczne zasady krok po kroku

4. Współpraca z mediami online

  • Wirtualne biuro prasowe – jak je prowadzić
  • Biura i antybiura – case studies

5. Za co grozi paragraf

  • Jak działać w sieci zgodnie z prawem
  • Odpowiedzialność za treści w sieci

6. Akcje i kampanie e-PR

  • Perełki i gnioty – case studies

Szkolenie w centrum Łodzi. Koszt: 650 zł brutto.
W cenie: obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, indywidualne konsultacje.