Praktyczne szkolenie o komunikacji w internecie. Jak skutecznie działać w mediach społecznościowych? Jak prowadzić wirtualne biuro prasowe? Jaką strawę serwować mediom online? Jak inni to robią – dobrze i źle?
Zapraszamy specjalistów PR, marketingu, rzeczników prasowych oraz inne osoby, które zajmują się komunikacją w firmach, instytucjach i organizacjach.
» Duża dawka praktycznej wiedzy » Kameralna grupa » Program dostosowany do potrzeb uczestników » Indywidualne konsultacje » Wsparcie trenera po szkoleniu » Przyjazna atmosfera -:)
W programie:
1. Social media w praktyce
- Gdzie i jak można zaistnieć
- Co na topie, co w odwrocie
- Facebook – jak prowadzić wzorowy fan page, możliwości i zakazy, co nowego
- Blogi, mikroblogi, platformy video – czy i jak je ugryźć
- Dobre i złe praktyki komunikacji w social media – case studies
- Jak budować społeczności i zaangażowanie w social media
2. Strawa dla sieci
- Jak pisać treści do internetu – warsztaty
- Obraz wart tysiąca słów
3. SEO PR
- Z czym to się je
- Praktyczne zasady krok po kroku
4. Współpraca z mediami online
- Wirtualne biuro prasowe – jak je prowadzić
- Biura i antybiura – case studies
5. Za co grozi paragraf
- Jak działać w sieci zgodnie z prawem
- Odpowiedzialność za treści w sieci
6. Akcje i kampanie e-PR
- Perełki i gnioty – case studies
Szkolenie w centrum Łodzi.
W cenie: obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, indywidualne konsultacje.