Social media w praktyce

Praktyczne szkolenie o tym, jak wykorzystać Facebooka, Twittera i Instagrama w komunikacji firmy, instytucji, organizacji. Jak prowadzić fanpage,  żeby fani lajkowali, komentowali i udostępniali? Jakich błędów unikać jak ognia? Jak sobie radzić z hejterami i krytyką? Jak organizować konkursy i wydarzenia, korzystać z reklam, analizować statystyki, gasić pożary?

Zapraszamy specjalistów PR, marketingu, rzeczników prasowych i inne osoby, które zajmują się (lub zamierzają się zajmować) komunikacją i promocją.

» Duża dawka praktycznej wiedzy » Kameralna grupa » Program dostosowany do potrzeb uczestników » Indywidualne konsultacje » Wsparcie trenera po szkoleniu

W programie m.in.:

1. Wprowadzenie

  • Przegląd i specyfika serwisów społecznościowych
  • Facebook vs. Twitter i Instagram
  • Użytkownicy social media w Polsce

2. Social media – jak i po co

  • Jak wykorzystać media społecznościowe
  • Cele i grupy docelowe
  • Komunikacja w social media – dobre i złe praktyki

3. Facebook

  • Praktyczny przegląd narzędzi
  • Prowadzenie skutecznego fanpage’a – zasady, przykłady i antyprzykłady
  • Zdobywanie fanów i budowa zaangażowania
  • Co to jest Edge Rank i jak wpływa na fanpage
  • Nowości w serwisie
  • Jak pisać na fanpage’u w zależności od grupy docelowej – warsztaty

4. Twitter

  • Specyfika i możliwości serwisu
  • Zakładanie i prowadzenie profilu
  • Budowanie relacji i pozyskiwanie followersów
  • Hashtagi, wyszukiwarka, trendy, listy – jak z nich korzystać
  • Komunikacja na Twitterze: o czym, jak i kiedy pisać – warsztaty

5.  Instagram

  • Zasady skutecznej komunikacji wizualnej
  • Przydatne narzędzia do edycji zdjęć i tworzenia grafik

6. Reklamy w mediach społecznościowych

  • Porównanie narzędzi i formatów reklamowych w poszczególnych serwisach
  • Koszty kampanii i systemy rozliczeń
  • Ograniczenia regulaminowe
  • Przykłady dobrych kreacji reklamowych
  • Kampania reklamowa na Facebooku krok po kroku – warsztaty

7. Kryzysy w social media

  • Potencjalne zagrożenia
  • Gdy mleko się wyleje – reguły postępowania w sytuacjach kryzysowych
  • Jak inni sobie radzili i nie radzili – case studies

8. Monitoring skuteczności komunikacji

  • Narzędzia do mierzenia efektywności
  • Analiza wyników i optymalizacja działań

9. Podsumowanie, pytania i odpowiedzi

Szkolenie w centrum Łodzi. Koszt: 650 zł brutto.
W cenie: obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, indywidualne konsultacje.

Prowadząca: Jolanta Bogdańska – szefowa agencji Abilita, 10 lat doświadczenia trenerskiego, ponad 600 przeprowadzonych szkoleń. Specjalizuje się w social media i media relations.