Praktyczne szkolenie o tym, jak wykorzystać Facebooka, Twittera i Instagrama w komunikacji firmy, instytucji, organizacji. Jak prowadzić fanpage, żeby fani lajkowali, komentowali i udostępniali? Jakich błędów unikać jak ognia? Jak sobie radzić z hejterami i krytyką? Jak organizować konkursy i wydarzenia, korzystać z reklam, analizować statystyki, gasić pożary?
Zapraszamy specjalistów PR, marketingu, rzeczników prasowych i inne osoby, które zajmują się (lub zamierzają się zajmować) komunikacją i promocją.
» Duża dawka praktycznej wiedzy » Kameralna grupa » Program dostosowany do potrzeb uczestników » Indywidualne konsultacje » Wsparcie trenera po szkoleniu
W programie m.in.:
1. Wprowadzenie
- Przegląd i specyfika serwisów społecznościowych
- Facebook vs. Twitter i Instagram
- Użytkownicy social media w Polsce
2. Social media – jak i po co
- Jak wykorzystać media społecznościowe
- Cele i grupy docelowe
- Komunikacja w social media – dobre i złe praktyki
3. Facebook
- Praktyczny przegląd narzędzi
- Prowadzenie skutecznego fanpage’a – zasady, przykłady i antyprzykłady
- Zdobywanie fanów i budowa zaangażowania
- Co to jest Edge Rank i jak wpływa na fanpage
- Nowości w serwisie
- Jak pisać na fanpage’u w zależności od grupy docelowej – warsztaty
4. Twitter
- Specyfika i możliwości serwisu
- Zakładanie i prowadzenie profilu
- Budowanie relacji i pozyskiwanie followersów
- Hashtagi, wyszukiwarka, trendy, listy – jak z nich korzystać
- Komunikacja na Twitterze: o czym, jak i kiedy pisać – warsztaty
5. Instagram
- Zasady skutecznej komunikacji wizualnej
- Przydatne narzędzia do edycji zdjęć i tworzenia grafik
6. Reklamy w mediach społecznościowych
- Porównanie narzędzi i formatów reklamowych w poszczególnych serwisach
- Koszty kampanii i systemy rozliczeń
- Ograniczenia regulaminowe
- Przykłady dobrych kreacji reklamowych
- Kampania reklamowa na Facebooku krok po kroku – warsztaty
7. Kryzysy w social media
- Potencjalne zagrożenia
- Gdy mleko się wyleje – reguły postępowania w sytuacjach kryzysowych
- Jak inni sobie radzili i nie radzili – case studies
8. Monitoring skuteczności komunikacji
- Narzędzia do mierzenia efektywności
- Analiza wyników i optymalizacja działań
9. Podsumowanie, pytania i odpowiedzi
Szkolenie w centrum Łodzi.
W cenie: obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, indywidualne konsultacje.
Prowadząca: Jolanta Bogdańska – szefowa agencji Abilita, 14 lat doświadczenia trenerskiego, ponad 600 przeprowadzonych szkoleń. Specjalizuje się w social media i media relations.