W programie:
1. Kampanie PR
- Działaj z głową – planowanie i kreacja efektywnych kampanii PR
- Sukcesy i klapy, czyli jak inni to zrobili
- Co udało nam się zdziałać? – ocena skuteczności działań PR
2. PR w sieci
- Z czym to się je – cyfryzacja i konwergencja
- Sieć niejedno ma imię – różne formy aktywności i interaktywności w Internecie
- Blaski i cienie – wirtualne biuro prasowe
4. Okiełznać kryzys
- Przekuj kryzys w sukces – jak nieświeża ryba może zdobyć nowe rynki zbytu
- Krok po kroku – co, jak i kiedy robić, gdy dopadnie nas sytuacja kryzysowa
- Kryzysowe grzechy i grzeszki – case studies
5. Z mediami za pan brat
- Wojna czy pokój, czyli co robić, a czego nie, aby zjednać sobie media
- Strawa dla mediów – co i jak pisać, żeby nasze komunikaty nie lądowały w koszu
- Strategia strusia lub torreadora – trudne pytania i krytyczne publikacje
- Prawo prawem, ale… – autoryzacja, sprostowania, polemiki
- Spotkania z mediami: jak sprawić, żeby przyszli, nie nudzili się i napisali
6. Trening wystąpień przed kamerą
Szkolenie dwudnowe. Warsztaty, prezentacje interaktywne, case studies, dyskusje.