PR od podszewki

W programie:

1. Kampanie PR

  • Działaj z głową – planowanie i kreacja efektywnych kampanii PR
  • Sukcesy i klapy, czyli jak inni to zrobili
  • Co udało nam się zdziałać? – ocena skuteczności działań PR

2. PR w sieci

  • Z czym to się je – cyfryzacja i konwergencja
  • Sieć niejedno ma imię – różne formy aktywności i interaktywności w Internecie
  • Blaski i cienie – wirtualne biuro prasowe

4. Okiełznać kryzys

  • Przekuj kryzys w sukces – jak nieświeża ryba może zdobyć nowe rynki zbytu
  • Krok po kroku – co, jak i kiedy robić, gdy dopadnie nas sytuacja kryzysowa
  • Kryzysowe grzechy i grzeszki – case studies

5. Z mediami za pan brat

  • Wojna czy pokój, czyli co robić, a czego nie, aby zjednać sobie media
  • Strawa dla mediów – co i jak pisać, żeby nasze komunikaty nie lądowały w koszu
  • Strategia strusia lub torreadora – trudne pytania i krytyczne publikacje
  • Prawo prawem, ale… – autoryzacja, sprostowania, polemiki
  • Spotkania z mediami: jak sprawić, żeby przyszli, nie nudzili się i napisali

6. Trening wystąpień przed kamerą

Szkolenie dwudnowe. Warsztaty, prezentacje interaktywne, case studies, dyskusje.