Szkolenie w ramach Akademii rzecznika – zarówno dla początkujących rzeczników, jak i tych z dłuższym stażem. Zapraszamy również osoby, które formalnie nie są rzecznikami, ale zajmują się współpracą z mediami, komunikacją w mediach społecznościowych itp.
» Duża dawka praktycznej wiedzy » Kameralna grupa » Program dostosowany do potrzeb uczestników » Indywidualne konsultacje » Wsparcie trenera po szkoleniu » Przyjazna atmosfera -:)
W programie:
1. Klucz do sukcesu
- Jak im dogodzić – czego media oczekują od rzeczników
- Superrzecznik i antyrzecznik, czyli dekalog skutecznej współpracy
- Sprostowania, polemiki, autoryzacja: praktyczne aspekty Prawa prasowego
2. Zaprosić media
- Szerokim łukiem – dlaczego media omijają niektóre konferencje prasowe?
- Diabeł tkwi w szczegółach – co zrobić, żeby przyszli, wytrwali i napisali
- Gołe łydki i inne wpadki – case studies
4. Z czym do mediów
- „Pewniaki”, „być może” i „kosz” – czym zainteresować media
- Jak wykreować wydarzenie medialne
- Strawa dla mediów – warsztaty
5. Bez sieci ani rusz
- Serwis i antyserwis – co i jak serwować mediom w Internecie
- Nowe media w pracy rzecznika
6. Przekuć kryzys w sukces
- Żelazne zasady postępowania w sytuacji kryzysowej
- Milczenie nie jest złotem – błędy, na które nie możemy sobie pozwolić w kryzysie
- Kryzysowe wzloty i upadki – case studies
7. W oku kamery – krótki trening wystąpień
- Jak przygotować się do wystąpienia
- Techniki odpowiedzi na niewygodne pytania
- Nerwy na wodzy – jak zapanować nad stresem
- Co „lubi” kamera
Szkolenie jednodniowe: warsztaty, prezentacje, case studies, dyskusje.
W cenie: obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, indywidualne konsultacje.
Warsztaty odbywają się w godz. 10-18.
Zainteresowanym chętnie pomożemy w rezerwacji noclegu.
Prowadząca: Jolanta Bogdańska – szefowa agencji Abilita, 14 lat doświadczenia trenerskiego, ponad 600 przeprowadzonych szkoleń. Specjalizuje się w media relations, komunikacji kryzysowej i social media.