Rzecznikiem prasowym być

Szkolenie w ramach Akademii rzecznika – zarówno dla początkujących rzeczników, jak i tych z dłuższym stażem. Zapraszamy również osoby, które formalnie nie są rzecznikami, ale zajmują się współpracą z mediami,  komunikacją w mediach społecznościowych itp.

» Duża dawka praktycznej wiedzy » Kameralna grupa » Program dostosowany do potrzeb uczestników » Indywidualne konsultacje » Wsparcie trenera po szkoleniu » Przyjazna atmosfera -:)

W programie:

1. Klucz do sukcesu

  • Jak im dogodzić – czego media oczekują od rzeczników
  • Superrzecznik i antyrzecznik, czyli dekalog skutecznej współpracy
  • Sprostowania, polemiki, autoryzacja: praktyczne aspekty Prawa prasowego

2. Zaprosić media

  • Szerokim łukiem – dlaczego media omijają niektóre konferencje prasowe?
  • Diabeł tkwi w szczegółach – co zrobić, żeby przyszli, wytrwali i napisali
  • Gołe łydki i inne wpadki – case studies

4. Z czym do mediów

  • „Pewniaki”, „być może” i „kosz” – czym zainteresować media
  • Jak wykreować wydarzenie medialne
  • Strawa dla mediów – warsztaty

5. Bez sieci ani rusz

  • Serwis i antyserwis – co i jak serwować mediom w Internecie
  • Nowe media w pracy rzecznika

6. Przekuć kryzys w sukces

  • Żelazne zasady postępowania w sytuacji kryzysowej
  • Milczenie nie jest złotem – błędy, na które nie możemy sobie pozwolić w kryzysie
  • Kryzysowe wzloty i upadki – case studies

7. W oku kamery – krótki trening wystąpień

  • Jak przygotować się do wystąpienia
  • Techniki odpowiedzi na niewygodne pytania
  • Nerwy na wodzy – jak zapanować nad stresem
  • Co „lubi” kamera

Szkolenie jednodniowe: warsztaty, prezentacje, case studies, dyskusje.
Koszt brutto – 650 zł.
W cenie: obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, indywidualne konsultacje.
Warsztaty odbywają się w godz. 10-18.

Zainteresowanym chętnie pomożemy w rezerwacji noclegu.

Prowadząca: Jolanta Bogdańska – szefowa agencji Abilita, 10 lat doświadczenia trenerskiego, ponad 600 przeprowadzonych szkoleń. Specjalizuje się w media relations, komunikacją kryzysową i social media.