Rzecznikiem prasowym być

W programie:

1. Klucz do sukcesu

  • Jak im dogodzić – czego media oczekują od rzeczników
  • Superrzecznik i antyrzecznik, czyli dekalog skutecznej współpracy
  • Sprostowania, polemiki, autoryzacja: praktyczne aspekty Prawa prasowego

2. Zaprosić media

  • Co, jak, gdzie i kiedy – konferencja, briefing, a może śniadanie prasowe?
  • Diabeł tkwi w szczegółach – co zrobić, żeby przyszli, wytrwali i napisali
  • Gołe łydki i inne wpadki – case studies

4. Z czym do mediów

  • „Pewniaki”, „być może” i „kosz” – czym zainteresować media
  • Jak wykreować wydarzenie medialne
  • Strawa dla mediów – warsztaty

5. Bez sieci ani rusz

  • Serwis i antyserwis – co i jak serwować mediom w Internecie
  • Nowe media w pracy rzecznika

6. W oku kamery – trening wystąpień

  • Jak przygotować się do wystąpienia
  • Techniki odpowiedzi na niewygodne pytania
  • Nerwy na wodzy – jak zapanować nad stresem
  • Co „lubi” kamera

Szkolenie dwudniowe. Warsztaty, prezentacje interaktywne, case studies, dyskusje.