W programie:
1. Klucz do sukcesu
- Jak im dogodzić – czego media oczekują od rzeczników
- Superrzecznik i antyrzecznik, czyli dekalog skutecznej współpracy
- Sprostowania, polemiki, autoryzacja: praktyczne aspekty Prawa prasowego
2. Zaprosić media
- Co, jak, gdzie i kiedy – konferencja, briefing, a może śniadanie prasowe?
- Diabeł tkwi w szczegółach – co zrobić, żeby przyszli, wytrwali i napisali
- Gołe łydki i inne wpadki – case studies
4. Z czym do mediów
- „Pewniaki”, „być może” i „kosz” – czym zainteresować media
- Jak wykreować wydarzenie medialne
- Strawa dla mediów – warsztaty
5. Bez sieci ani rusz
- Serwis i antyserwis – co i jak serwować mediom w Internecie
- Nowe media w pracy rzecznika
6. W oku kamery – trening wystąpień
- Jak przygotować się do wystąpienia
- Techniki odpowiedzi na niewygodne pytania
- Nerwy na wodzy – jak zapanować nad stresem
- Co „lubi” kamera
Szkolenie dwudniowe. Warsztaty, prezentacje interaktywne, case studies, dyskusje.