W programie:
1. Sztuka współpracy, czyli jak nawiązać i utrzymać dobre relacje z mediami
- Jak, gdzie, kiedy – współpraca z mediami w praktyce
- Dekalog skutecznej współpracy
- Sprostowania, polemiki, autoryzacja: praktyczne aspekty Prawa prasowego
2. Jak zaistnieć w mediach
- „Pewniaki”, „być może” i „kosz” – czym zainteresować media
- Jak wykreować wydarzenie medialne
- Strawa dla mediów, czyli sztuka pisania – warsztaty
3. Przekuć kryzys w sukces
- Jak przygotować się do sytuacji kryzysowej
- Milczenie nie jest złotem – błędy, na które nie możemy sobie pozwolić w kryzysie
- Kryzysowe wzloty i upadki – case studies
4. Zaprosić media
- Po co, gdzie, jak i kiedy – spotkania z mediami krok po kroku
- Na wabia czy merytorycznie? – co zrobić, aby przyszli i napisali
- Szerokim łukiem – dlaczego media omijają niektóre konferencje: case studies
5. Oko w oko z kamerą
- Zanim przyjadą – jak przygotować się do wystąpienia
- Dobrze zacząć, dobrze skończyć – co zrobić, żeby wystąpienie było udane
- Ciało, które mówi – nie tylko słowa pod kontrolą
- Nie daj się zaskoczyć – taktyki odpowiedzi na niewygodne pytania
- Opanować stres – sprawdzone sposoby telewizyjnych wyg
Szkolenie dwudniowe: warsztaty, prezentacje interaktywne, case studies, dyskusje.
Koszt: 790 zł + VAT. Wystawiamy faktury.
W cenie: obiady, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, indywidualne konsultacje.
Warsztaty odbywają się w godz. 10-17 (I dzień) i 10-16 (II dzień). Grupy do 12 osób.
Osobom spoza Łodzi chętnie pomożemy w rezerwacji noclegu.