Z mediami za pan brat

W programie:

1. Sztuka współpracy, czyli jak nawiązać i utrzymać dobre relacje z mediami

  • Jak, gdzie, kiedy – współpraca z mediami w praktyce
  • Dekalog skutecznej współpracy
  • Sprostowania, polemiki, autoryzacja: praktyczne aspekty Prawa prasowego

2. Jak zaistnieć w mediach

  • „Pewniaki”, „być może” i „kosz” – czym zainteresować media
  • Jak wykreować wydarzenie medialne
  • Strawa dla mediów, czyli sztuka pisania – warsztaty

3. Przekuć kryzys w sukces

  • Jak przygotować się do sytuacji kryzysowej
  • Milczenie nie jest złotem – błędy, na które nie możemy sobie pozwolić w kryzysie
  • Kryzysowe wzloty i upadki – case studies

4. Zaprosić media

  • Po co, gdzie, jak i kiedy – spotkania z mediami krok po kroku
  • Na wabia czy merytorycznie? – co zrobić, aby przyszli i napisali
  • Szerokim łukiem – dlaczego media omijają niektóre konferencje: case studies

5. Oko w oko z kamerą

  • Zanim przyjadą – jak przygotować się do wystąpienia
  • Dobrze zacząć, dobrze skończyć – co zrobić, żeby wystąpienie było udane
  • Ciało, które mówi – nie tylko słowa pod kontrolą
  • Nie daj się zaskoczyć – taktyki odpowiedzi na niewygodne pytania
  • Opanować stres – sprawdzone sposoby telewizyjnych wyg